Haftalık Haber Gazetesi / Tuna İşleyen

29 Aralık 2008 Pazartesi

BEYAZAY’DAN ERZURUM HINIS İLÇESİ




Beyazay derneğinden Erzurum-Hınıs İlçesi öğrencilerine Ayakkabı,Giyim ve Kalem yardımı yapıldı. Beyazay Derneğine Talepte bulunan Erzurum-Hınıs İlçesinde Derince Köyü İlköğretim okulu öğretmen olarak görev yapan Özhan Arıkan yapmış olduğu açıklamasında Erzurum-Hınıs İlçesi köy okullarında çok büyük mağduriyet yaşanmakta olup, 1 ayakkabıyı 2 öğrenci kullanmakta ,öğrencilerimiz giyim eşyası dahi bulanmamaktadır. Bizde Tavşanlı Beyazay Derneği yönetiminde bulunan Mehmet Şenol’a bu mağduriyetimizi ilettik. Beyazay Derneği talebimize hemen karşılık vererek yardım paketlerinin kargoya adresimize ulaşmak üzere verildiğini duyduk ve çok memnun olduk’dedi.
Beyazay Derneği başkanı Ali Rıza Soyaslan gazetemize yaptığı açıklamada’Tavşanlı halkımıza tekrar tekrar teşekkür ediyorum, halkımızın derneğimize yapmış olduğu giyim,ayakkabı ve eğitim setlerimizi mağduriyet bölgesi olan Erzurum-Hınıs İlçesi ve köyleri okul öğrencilerimize gönderiyoruz. Köy okul öğrencilemizin giyecek eşya, ayakkabı, kalem bulamadıklarını öğrendik. Bu mağduriyeti öğrenmemize vesile olan Erzurum-Hınıs İlçesi okul öğretmeni Özhan Arıkan’a, derneğimiz adına teşekkür ediyorum. Tavşanlımız bu tür mağduriyetlerde yardıma koşan örnek ilçe teşkil etmiş olup mağduriyet bölgelerine her zaman yardımcı olmaktadır. Tüm Tavşanlı halkımıza derneğimize göstermiş olduğu ilgi ve ülkemizde yaşanan mağduriyetlere duyarlılıklarından dolayı tüm yönetimimiz adına teşekkür ediyorum.’dedi.

Hiç yorum yok: