Haftalık Haber Gazetesi / Tuna İşleyen

20 Aralık 2008 Cumartesi

DPÜSEM Müdürü Okutman Ahmet GÜMÜŞTEKİN:



Dumlupınar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezinde ayrı kategorilerde,” Tile Pattern Desing and Application Course, Marbling Course, Making Filigree Bracelet, Training of Ceramist for The Field of New Advanced Ceramic Technology adı altında eğitim verecek kurslar açıldı. Konu hakkında açıklama yapan Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü Okutman Ahmet Gümüştekin, açılan kursların eğitim dilinin İngilizce olacağını bildirdi. Türkiye’den de bu kurslara katılım olabileceğini kaydeden Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü Gümüştekin, kursların açılma amacının Üniversitemizdeki bilgi ve birikimlerin uluslar arası düzeye çıkartılmasını sağlayarak, Üniversitemizi uluslar arası düzeyde tanıtmak olduğunu vurguladı. Bu kapsamda düzenlenen kursların iki ayrı dönemde hazırlandığını hatırlatan Gümüştekin, Full Semester kurslarının 12 Ocak 2009 tarihinde başlayıp, 23 Ocak 2009 tarihinde sona ereceğini, Summer School kurslarının ise 20 Temmuz 2009 tarihinde başlayıp, 31 Temmuz tarihinde biteceğini belirtti. DPÜSEM Müdürü Ahmet Gümüştekin şunları söyledi; “ Gelen kursiyerlerimiz sadece eğitim almayacak, kültürümüzü, tarihimizi, kentimizi tanıtıcı birçok etkinliğe katılmış olacaklardır. Gümüştekin, kurslar hakkında daha detaylı bilgi edinmek isteyenlerin DPÜSEM ‘in http://dpusem.dpu.edu.tr/ İngilizce sayfasından ayrıntıları öğrenebileceklerini belirtti.

Hiç yorum yok: