Haftalık Haber Gazetesi / Tuna İşleyen

17 Aralık 2008 Çarşamba

GÜNLÜCE A.K.P. ADAY ADAYI KAZIM SAĞLAM



29 Mart 2009 tarihinde yapılacak olan seçimde aday adayları çalışmalarına başladı. Gazetemizi ziyaret eden M. Kazım Sağlam aday adayı olduğunu belirterek kendisini tanıttı.
Kazım Sağlam: “ 29 Mart 2009 Tarihinde yapılacak olan Mahalli İdareler Seçimlerinde Günlüce Kasabası Belediye Başkanlığı’na A.K.P. (Adalet ve Kalkınma Partisi)’den aday adayıyım.
23.11.1961 Tarihinde Günlüce Kasabasında dünyaya geldim. İlkokul 1. sınıfı Günlüce İlk okulunda okuduktan sonra Babamın işi nedeniyle Tavşanlı’ya taşındık. İlk, Orta ve Lise tahsilimi Tavşanlı’da tamamladım. 12 Eylül döneminde Tavşanlı’ya bağlı Yörgüç köyünde Vekil Öğretmenlik ve akabinde atanarak aynı köyde muhtarlık görevlerini yaptıktan sonra 1982/3 Tertip olarak kasabamdan vatani görevimi yapmak üzere askere gittim. 1984 yılında askerlik görevimi bitirdikten sonra aynı yıl açılan bir sınavla G.L.İ. İşletmelerine işçi olarak işbaşı yaptım. G.L.İ. Açık ocak servisinde Katip olarak bir fiil 23 yıl çalıştıktan sonra 14.12.2007 Tarihinde emekli oldum. Evli ve iki çocuk babasıyım.
Halka hizmet Hakka hizmet düşüncesiyle doğduğum, büyüdüğüm her ne kadar beldem dışında yaşamış olsam da irtibatımı hiç kesmediğim Kasabama hizmet aşkıyla Belediye Başkanlığına talip oldum ve aday adaylığına müracaat ettim.
Bu vesile ile Kasabamız halkının, Tavşanlı ve Emet İlçemizde yaşayan tüm hemşehrilerimizin Mübarek Kurban Bayramlarını kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim. Yapılacak olan seçimlerin Memleketimize , Ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlara vesile olmasını dilerim.

Hiç yorum yok: