Haftalık Haber Gazetesi / Tuna İşleyen

24 Aralık 2008 Çarşamba

Özel Başarı Güreşte il ikincisi


Kütahya’nın Tavşanlı ilçesindeki Özel Başarı İlköğretim Okulu Milli Eğitim Bakanlığının düzenlemiş olduğu greko-romen güreş müsabakalarında il ikincisi oldu.
Milli Eğitim Bakanlığı’nın düzenlemiş olduğu okullararası Greko-romen güreş müsabakalarında Özel Başarı İlköğretim Okulu ilköğretim dalında 3 altın, 8 gümüş ve 3 bronz madalya alarak il ikincisi oldu.
İlçe Kaymakamı Mehmet Suat İlhan, Belediye Başkanı Ali İhsan Çakır’ ı ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Sezai Kadıoğlu’nu ziyaret eden Okul Müdürü Osman Toy ve öğrenciler almış oldukları derecenin mutluluğunu paylaştılar. Güreşte başarı gösteren öğrencilere teşekkür belgesi takdim eden Kadıoğlu, “sosyal çalışmalar öğrencilerin yetişmesinde önemli bir unsurdur. Bazı aileler bu tür faaliyetlerin öğrenci başarılarını olumsuz etkileyeceğini düşündüklerini ancak bunun tam tersi, öğrecilerin başarılı ve hayatta aktif bir rol almasında önemli etkendir.” Dedi.

Hiç yorum yok: