Haftalık Haber Gazetesi / Tuna İşleyen

4 Kasım 2008 Salı

SOSYAL YARDIM VE KÜLTÜR VAKFINDAN 60 ÖĞRENCİYE KIYAFET YARDIMI


Örnek faaliyetleriyle tanınan Kütahya Sosyal Yardım ve Kültür Vakfı’nın eğitim yardımları devam ediyor.Vakıf Bayanlar Kurulu bu sefer de Altıntaş İlçesine bağlı Yalnızsaray, Eğmir ve Üçhöyük köylerine kadar giderek 60 öğrenciyi sevindirdi.Vakıf Bayanlar Kurulunun düzenlediği organizasyona Vali Şükrü Kocatepe’nin Eşi Sultan Kocatepe’de katıldı. Yalnızsaray, Eğmir ve Üçhöyük köylerindeki ilköğretim okulu öğrencilerine kaban, kazak ve ayakkabı yardımları yapılarak bayram mutluluğu yaşatıldı.
ÖZ KAYNAKLARIYLA YARDIM YAPIYOR
Eğitim yardımlarını değerlendiren Sosyal Yardım ve Kültür Vakfı Başkanı İhsan Tunçoğlu “ Zor imkanlarla eğitimlerini devam ettirmeye çalışan Yalnızsaray, Eğmir ve Üçhöyük köylerindeki yavrularımıza, Vakıf Bayanlar Kurulumuzun kendi imkanlarıyla oluşturduğu gelirlerle kışlık bot, kaban ve kazak yardımlarında bulunduk. Sürekli halkın arasında ve halkla iç içe olan Sayın Valimiz Şükrü Kocatepe’nin değerli eşi Sultan Hanım’da üyelerimizle birlikte köy okullarına gelerek, bot ve kabanlarını kendi elleriyle giydirdi, kendilerine teşekkür ediyorum. Vakıf camiası olarak kendi öz kaynaklarımızla kış aylarının yaklaştığı şu günlerde ihtiyacı olan öğrencilerimize yardımda bulunmak ve onların sevinçlerini paylaşmak bizlere de mutluluk ve huzur vermektedir. Öğrencilerimize sadece eşya ve gıda yardımı değil burs imkanları da sağlıyoruz,yüzlerce öğrencimize yaptığımız karşılıksız burs yardımlarıyla topluma faydalı birer birey olarak yetişmelerine katkı sağlıyoruz.” Dedi
MUHTARLARDAN TEŞEKKÜR
Yalnızsaray Köyü Muhtarı Ali Osman Güngör, Eğmir Köyü Muhtarı Oğuz Süngü, Üçhüyük Köyü Muhtarı Ahmet Gülpınar;Vakıf Bayanlar Kurulu üyelerine köylerine kadar gelerek yaptıkları yardımlardan dolayı teşekkür ettiler ve ihtiyacı olan çocuklara şefkatle ihtiyaçlarını karşılamalarından memnuniyet duyduklarını belirttiler.
Eğmir Köyü Muhtarı Oğuz Süngü Vakıf Bayanlar Kurulu tarafından soğuk kış günlerin başladığı günlerde öğrencilere yapılan kışlık kıyafet yardımları ile öğrencilerin yüzüne yansıyan sevinci kendilerine de yansıdığını ifade ederek “ Köyümüze kadar gelerek öğrencilerimizi sevindiren Sultan Kocatepe’ye, Vakıf Başkanı İhsan Tunçoğlu’na, Bayanlar Kurulu Başkanı Yıldız Güral’a , Başkan Yardımcısı Zeliha Tunçoğlu’na ve değerli üyelere teşekkür ederim” dedi.

Hiç yorum yok: