Haftalık Haber Gazetesi / Tuna İşleyen

12 Kasım 2008 Çarşamba

ÖZEL YILDIZ SAĞLIKLI BESLENMEDE 1. OLDU




Sağlık Dairesi Başkanlığı tarafından ilköğretim 7. Sınıf öğrencileri arasında düzenlenen Sağlıklı Beslenme Yarışması yarı final elemeleri önceki gün Tavşanlı Öğretmen Evi’nde yapıldı.Yarışmaya Tavşanlı’daki tüm resmi ve özel ilköğretim okulları katıldı.Geçen hafta yapılan ilk elemede bireysel dalda Özel Yıldız İlköğretim Okulu 7. sınıf öğrencisi Damla SEL 1. olurken,önceki gün yarı finalde de yine Özel Yıldız İlköğretim Okulu okul bazında 1.’liği aldı.Damla SEL,Gökçe Ecem BAŞTOPÇU ve Zehra Nur DURAK’tan oluşan grup 15 sorudan 14’üne doğru cevap vererek 140 puanla yarışmanın en yüksek puan alan okulu olarak finale yükseldi.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Özel Yıldız İlköğretim Okulu Fen Ve Teknoloji Öğretmeni Şeyma BURUK şöyle konuştu:“Öğrencilerimiz katıldıkları her iki elemeyi de başarıyla tamamladılar ve finale yükselen tek Özel Okul oldular.19 Kasım’da yapılacak olan ilçe finalinde İlçe 1.’si ve İlçe 2.’si Kütahya’da Tavşanlı’yı temsil edecek.Ben gazeteniz aracılığıyla öğrencilerimize şahsım ve kurumum adına gösterdikleri titiz çalışmadan dolayı teşekkür ediyor,onları ve ailelerini tebrik ediyorum.19 Kasım’da yapılacak olan finalde de yarışmaya katılacak bütün öğrencilere başarılar diliyorum.”

Hiç yorum yok: